Burçlara Göre Gelin Çiçekleri

15:16

Merhabalar,
Malum 2015 düğün sezonu yavaş yavaş hareketlenmeye başladı. Bende 1 senelik taze gelin olarak paylaşım yapmak istiyorum.

Düğün öncesi genellikle gelinler olarak detaylarda boğuluruz. Çiçeğinden,tokasına,saçından,pastasına hatta ojesine kadar. Bir kere yaşanacak bir gün için bu kadar detayın düşünülmesi tabii ki çok normal. Her genç kızın hayalidir beyaz gelinlikle salınmak.

Ben bütün olarak bir konu yazmadım tabii. Geçen sene evlenirken çiçeğe ne kadar dikkat etmediğimi farkettim. O telaşla çok dikkat etmemişim çiçeğe ama sonradan o kadar güzel buketler gördüm ki pişman olmadım değil.

Herkesin bir karakteri vardır bunu da benim inanışıma göre burçlar çok fazla belirler,buradan yola çıkarak burçlara göre size şans getirecek olan çiçekleri paylaşacağım... 

Koç : 
Şans getiren çiçekleri ; lale,gelincik ve papatyadır.


Boğa :
Uğurlu gelin çiçeği ; gül ve karanfildir.



İkizler :
Uğurlu çiçeği ; gardenya,yasemin ve sümbüldür.


Yengeç :
Uğurlu çiçekleri ; Nilüfer,Beyaz Gül ve Zambaktır.


Aslan :
Uğurlu çiçekleri ; Kırmızıgül ve Orkidedir.


Başak :
Uğurlu çiçekleri ; Açelya ve Lavantadır.


Terazi :
Uğurlu çiçekleri ; Pembe krizantem ve pembe güldür.


Akrep :
Karanfil ve Hanımeli akrep burcunun uğurlu çiçekleridir.


Yay :
Uğurlu Çiçekleri ; Leylak ve Mor Menekşedir.


Oğlak :
Uğurlu çiçekleri ; Siyah gül ve Kadife Çiçeğidir.


Kova :
Uğurlu çiçekleri ; Menekşe,kırçiçekleri ve kuşburnudur.


Balık :
Uğurlu çiçekleri ; İnci çiçeği ve zambaktır.


Bu güzel çiçekleri almak için tabii ki ben olsam burçlara bakmam. Kendi burcum dışındaki bir sürü buketi beğendim :)
Bu yazı sadece burçlar için değil gelin adayları için genel bir çiçek önerisi de kabul edilebilir.













29 yorum

  1. Balık burcuyum ama burcumun çiçeğinden haberim yok :) Her biri ayrı güzelmiş. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim de haberim yoktu olsaydı evlenirken mutlaka koyardım buketime :)

      Sil
  2. bıraksalar düğünümde canlı ve renkli çiçek alacaktım elime ama bırakmadılar ki şimdi olsa yay burcunun ikinci buketi gibi bir buket alırdım elime..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de daha güzel buketler tercih ederim ama o gün çok telaşıma geldi önemsemedim. Keşke önemseseymişim...

      Sil
  3. Bir gün evlenirsem yengeç burcu olarak beyaz gül buketi olacak elimde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yengecim :)) Romatiğizdir biraz beyaz gül güzel seçim olur :)

      Sil
  4. Ben boğayım ama başak ve kovada kaldı aklım, kesin öyle birşeyler alırım elime kısmetse inşallah yakında :)))) doğal olsun yani ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de kendi burcum dışındakilerde kaldı aklım. Doğal olacaksa kır çiçeklerinden buket çok güzel olacaktır :)

      Sil
  5. ikizler burcuyum ama boğayı daha çok beğendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kendi burcum dışındakiler beğendim :) Burç farketmiyor hangisi güzelse onu yaptırırdım :)

      Sil
  6. çiçekler çok güzel ,sevgiler

    YanıtlaSil
  7. tam bir ikizler olarak veee annemin adı yasemin olduğu için ba-yıl-dımmmm (: Birgün kısmet olursa mutlaka aklımda olacak (: Ayrıca blogunun teması çok hoş olmuş sade bayıldım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yasemini bende çok beğendimm ben geçtim artık o yoldan umarım senin çiçeğin güzel olur :)) Çok teşekkür ederim :**

      Sil
  8. boğa burcuyum.. gül vazgecilmezimdir. Ama lavanta da hoş fikirmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet lavanta düğün çiçeğinde değişik bir fikir olabilir :)

      Sil
  9. Çok güzel bilgilendirici bir yazı olmuş :) Elinize sağlık :) Bir boğa olarak gül vazgeçilmezim <3
    http://www.duygugoker.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Boğa burcu olarak bilmeden gül seçmişim düğünümde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki burçların bir şekilde etkisi oluyor :)

      Sil
  11. Bir aslan burcu olarak payıma düşen çiçekleri hiç beğenmedim..:( Sadelikten yanayım.... ikizler veya yengecin çiçeğinden isterdim ama geçti tabi artık...:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlla burçlara göre olacak değil tabi gönlünüze hangisi yatarsa onu seçebilirsiniz :))

      Sil
  12. Bende ikizler burcuyum,yasemin ve sümbül çok sevdiğim çiçeklerdendir.Demek ki bilmeden sevmişim :)

    YanıtlaSil
  13. Evlendiğim dönemde bu kadar güzel çiçekler yoktu ne yazık ki.Terazi'nin güllerini çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yeni evlendim ama böyle güzel çiçekler hiç dikkatimi çekmemişti. Görseydim mutlaka yaptırırdım :)

      Sil
  14. yiğenim yakın bir zamanda evlenecek hemen ona ileteceğim yazınızı...teşekkürler...

    YanıtlaSil
  15. iyi ki haberim yokmuş matem tutar gibi siyah gül demeti istemezdim elimde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Evet siyah gül gelinlikte olmayacak bir çiçek

      Sil
  16. orkiide en sevdiğim çiçeklerden biri benim burcumada uyuyormuş :)

    YanıtlaSil