Soğan Suyu ile Saç Uzatma

13:51

Merhaba güzeller,

Saç uzatmak maalesef her kadının başlıca saç sorunudur. Kırılır,küser,boyatırız,yanar, kestirmek zorunda kalırız ve istediğimiz uzunluğu elde edemeyiz. Bu işlemleri uyguladıktan sonra zaten saç uzaması yavaşlar. 

Beslenmeyle de alakalıdır uzaması ama en çok yaptırdığımız işlemlerden dolayı uzatamayız.
Bende bir kısa saç mağduru olarak artık yeter dedim ve uygulamaya başladım.
Yakın arkadaşım bu yöntemle saçlarını baya uzattı o yüzden güvenerek bu tarifi vereceğim.
Ayrıca saç kremi kullanmanıza gerek kalmayacak diyebilirim. Çünkü yumuşacık ve ışıl ışıl bir saç sizi bekliyor olacak uygulamadan sonra.
Saçlarım yağlı olduğu için bakım yağlarını rahatlıkla kullanamıyorum saçıma o yüzden bu yöntem bana gayet sağlıklı geldi.

Şimdi "ya koku oluyor mu peki?" dediğinizi duyar gibiyim :)
Hayır efendim koku olmuyor günlük hayatınızı hiç mi hiç etkilemiyor.
Ben başlı başına bir soğan severim koku rahatsız etmiyor ama etrafıma sorduğumda hayır şampuan dışında birşey kokmuyorsun dendi.



Gelelim nasıl yapacağımıza ve malzemelere ;

1 adet orta boy soğan
1 adet cezve
Soğanın üzerini geçecek kadar içme suyu.

Herkesin evinde zaten soğan ve su eksik olmayan şeyler o yüzden ulaşılmayacak birşey değiller rahatlıkla yapabilirsiniz.

Cezvenize soğanınızı bölerek koyun, üzerini geçecek kadar suyunuzu koyun ve kaynatın 4-5 dk kaynadıktan sonra hafıf ılındıktan sonra ilk önce saç diplerinize daha sonra uçlarınıza dökerek bone takıp 1-2 saat bekletin ve şampuanınızla yıkayn.
Haftada 1 veya 2 kere yapmak yeterli olacaktır.

Gelişmeleri instagram üzerinden aylık periyotlarla paylaşacağım.
Instagramdan takip etmek için : https://instagram.com/hazafgiller

Umarım bu tarif işinize yarar. 
Bu şekilde doğal tarifleri blogumda görmek ister veya şuna ne iyi gelir derseniz doğal şeylere çok ilgim var yardımcı olurum. Yorum bırakmanız yeterli :)

Sevgiyle...

46 yorum

  1. Gelişmeleri merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarum bir kaç aya upuzun saçlarla burada olurum :)

      Sil
  2. Daha önce duymamıştım canım.. Merakla bekliyoruz :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. İşe yarayacağını düşünüyorum bol antibiyotik içeriyor pigmentleri canlandırıyordur.
    ayrıca uyguladığın bu kür ağrıya da iyi geliyor.
    gelişmeleri takipte olacağım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet soğan nihayetinde faydası tartışılmaz bir sebze ama ağrıya iyi geldiğini hiç duymamıştım :)
      Paylaşıyor olacağım:)

      Sil
  4. Müthiş işe yarayan bir yöntem. Kısa sürede nasıl uzayacak saçlarınız bakın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hızlı uzadığına arkadaşımda şahit oldum umarım bende de işe yarar :)

      Sil
  5. Üşenmesem de keşke yapsam böyle şeyleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de uzun zamandır aklımda üşengeçliğimden ancak geçen gün uygulayabildim. Umuyorum devamını getiririm :)

      Sil
  6. nekadar basitmiş gerçekten işe yarıyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşımın saçları gözle görülür şekilde uzadı. İşe yaradığını düşünüyorum.

      Sil
  7. Ben uygulkamış ve bloğuma da yazmıştım. Etkisi var gerçekten. Bakalım sizde nasıl sonuç verecek. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa gerçekten mi :) Görmemiştim. Umarım güzel etkileri olur :)

      Sil
  8. benim saçlarım kolay kolay uzamaz. Bunu yapabilirmiyim acaba... Teşekkürler öneri için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii. Hatta sonuçları da paylaşırsanız çok sevinirim :)

      Sil
  9. çok ilginç gelişmeleri bekliyorum bakalım etkisi nasıl olacak..

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. Tamamdır. Aylık olarak paylaşacağım :)

      Sil
  11. sarımsağı duymuştum önceden ama soğanı bilmiyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarımsak genelde saç çıkarmak için kullanılıyor diye biliyorum onun kokusu hiç çıkmıyor. Çalışanlar için sıkıntılı bir yöntem :)

      Sil
    2. Ben saçlarıma yıkadıktan sonra uyguluyorum bidahaki yıkamaya kadar öyle kaliyorum kokmuyor ayrıca birtane sarımsak bile koyuyorum yeni başladım bir hafta oluyor bakalım uzayacakmi benim saçlarım hiç uzamiyor normalde.

      Sil
    3. Ben saçlarıma yıkadıktan sonra uyguluyorum bidahaki yıkamaya kadar öyle kaliyorum kokmuyor ayrıca birtane sarımsak bile koyuyorum yeni başladım bir hafta oluyor bakalım uzayacakmi benim saçlarım hiç uzamiyor normalde.

      Sil
  12. Çok uzun süredir saçımı uzatmaya çalışıyorum ve benim saçlarım normalden daha uzun sürede uzuyor belki bunu deneyebilirim diye düşünüyorum :) Yazınız için teşekkürler...

    Bu arada ben blog keşif etkinliğinden geldim sizi de beklerim :) http://kendihikayesininbasrolu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Umarım tarif işinize yarar :)

      Sil
  13. İlk kez duyuyorum. Gelişmeleri merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  14. Yazı çok faydalı olmuş emeğine sağlık canım tırnak bakımıylada ilgili doğal bakım tarifin varsa zevkle okurum takipteyim sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Tabii ki istediğiniz tarifi bir kaç paylaşım içinde yayınlıyor olacağım :)

      Sil
  15. soğanı doğramaktan da yemekten de pek hoşlanan biri olmayarak şok oldum. İlk kez duydum. dener miyim bilmiyorum :D eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soğan sevmiyorsan biraz zor olur denemek :) Teşekkür ederim.

      Sil
  16. benim biotin hapı işe yaramazsa bunu denerim artık :) teşekkürler paylaşımın için buarada instagramda da takibimdesin :)

    YanıtlaSil
  17. Bende takipteyim seni :) Evet dene mutlaka. Hap işe yararsa da benim bilgim olsun gidip alırım hemen :)

    YanıtlaSil
  18. Benimde en büyük derdim saç uzatmak ama bunu denermiyim bilemedim ne kadar kokmaz da deseniz insan ya kokarsa diye endişeleniyor en azından ben endişeleniyorum

    YanıtlaSil
  19. Çok uzun saç sevmiyorum, kullanamıyorum da.. soğanı yemeklerimde çok kullanırım.. saçlarda da kullanıldığını öğrenmem iyi oldu:))) sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun saç sevmiyorsanız soğan suyunu sadece parlaklık için kullanabilirsiniz :)

      Sil
  20. Kaç ayda uzadı ve foto nuzu atarmisiniz

    YanıtlaSil
  21. Sogani kaynatiyom suyula sacmi durluyom. Sacim uzanirmi

    YanıtlaSil
  22. Sacimi sogani kaynatip durluyom uzanirmi

    YanıtlaSil
  23. Benim saçlarım uzamiyor çok kuru ve yipranmis 2 haftadır sogan suyuyla yıkıyor fa katan suyunu ben saçım yıkadıktan sonra uyguluyorum ve bidahaki yıkamaya kadar öyle kalıyor ayrıca içine birtane sarımsak bile koyuyorum hiç kokmuyor emin olabilirsiniz deniyorum bakalım uzayacakmi.

    YanıtlaSil
  24. Ben bunu 1 haftada yapsam ne kadar uzar saçım lütfen cevap yazın

    YanıtlaSil
  25. Kuru saçamı ıslak saçamı uygulanıyor

    YanıtlaSil