Max Factor Skin Luminizer Fondoten

00:22

Selam Canlar,



Bugün bir fondoten incelemesi yapmak istiyorum. 
Genel olarak hergün fondoten kullanan biri değilim ama çeşitli fondotenleri denemeyi de seviyorum.
Cildim de belirli dönemler de göz altı morluğu dışında bir sıkıntım yok. 
Bu fondoteni youtuber makyajmıdedini izlerken görmüştüm. İzleyenler bilir aydınlık bir cildi,ıslak bitişli cilt ürünlerini pek seviyor,benim de baya ilgimi çekti ve gidip aldım. 
Aralık ayından beri kullandığım için görüşlerim oturmuş durumda.

Fondoten ışığı yansıtan inci pigmentleri, B ve D vitaminleri içeriyor.
Fondotenin amacı tabii ki bahsettiğim gibi cilde aydınlık,sağlıklı bir görünüm vermek.
Fondotenin içinden sarmal gibi ışıltılar geçiyor. Elime aldığım zaman nedense o ışıltıları göremiyorum.

Orta kapatıcılıkta bir ürün olduğunu belirtmek istiyorum yoğun kapatıcı bir fondoten arayışında olanların seveceği bir ürün değil.
Sürmeden önce muhakkak nemlendirici uyguluyorum ve ya makyaj süngerimle ya da fırça ile rahatça uygulayabilirsiniz. Yayılması cilde oturması güzel. Hafif yapılı bir fondoten.
Gün boyunca cildimde kalıyor, kalıcılığı ile ilgili bir sorun yaşamadım.
Ancak cilt eşitlemesi güzel,hafif olup kalıp gibi durmaması on numara amma velakin ben cildimde aydınlık bir görüntü elde edemedim maalesef. Hatta yüzüm fotoğraflarıma baktığımda duvar gibi soluk çıkıyor. Tabi bu kansız olmamla mı alakalı bilmiyorum. 
Toplamda sanırım 5 rengi mevcut.
Benim rengim 60 SAND. Maalesef görevli 1 ton koyu vermiş ben alırken farketmemişim. Bu yüzden açık bir ürünümle karıştırıp öyle uyguluyorum.
30ml lik bir gramajı var.
Denenmeye değer mi derseniz bence değer aydınlık vermese de eşitlemesi,hafif yapısını ben seviyorum. Aydınlık için almazsanız işinizi görür :)

35 yorum

  1. Yıllar önce Max Factor'ün aydınlatıcı baz ve fondöteni aynı ambalajda ancak iki farklı kapağı olan bir ürününü kullanmıştım.Önce baz kısım sonra fondöten uygulanıyordu.Bu ürün onun bir versiyonu sanırım.Kapatıcılığı ve ciltteki duruşundan Lasting Performance gibi memnun kalmamıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz ürünü hiç görmedim açıkçası ama dediğinize göre bu onun daha geliştirilmiş hali. Aydınlık konusunda bende başarılı bulmadım ama yapısından memnunum :)

      Sil
  2. Kullanmadığım için fikrim yok:)) deneyimleriniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Yapısı hafifse yaz için uygun olabilir denenecekler listeme yazdım teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hafif yapılı çok kapatıcılığı olmayan bir fondoten :)

      Sil
  4. max factor beğendiğim bir marka, hafifliği açısından aklımda tutacağım bu ürünü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hafif olduğu için yazın kullanılabilcek bir ürün

      Sil
  5. ne zaman kullansam bi fondoten aknelerim aşırı derecede çoğalıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildinize uygun mu değil acaba? Zaten cildiniz güzelse kullanmaya da gerek yok :)

      Sil
  6. Fondoteniö pek kullanmıyorum... Günlük kullanımda allık, ruj ve rimel kullanıyorum. Tavsiyenizi deneyeceğim..:) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Aydınlık verseymiş daha iyiymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet beni de hüsrana uğrattı o konu :( Vaad ettiğini yerine getirse çok memnun olurdum

      Sil
  8. Ben de aydınlık görünümü sevenlerdenim :) Güzel bir inceleme olmuş cnm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama aydınlık bir görünüm elde edemiyorsun :) Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  9. benim de merakım aydınlık verip vermemesiydi vermiyorsa almaya gerek yok çok hafif diyorsunuz BB kremler gibi mi yapısı daha çok?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydınlık bir görünümün aksine biraz da solgun duruyor yüzüm. Ancak yüzümü allık bronzer vs ısıtırsam kullanabiliyorum. Evet BB krem gibi hafif yapılı yaz aylarında kullanılabilir.

      Sil
  10. Bu ürünü hiç denemedim. Aydınlık görünüm veren ürünleri genellikle severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aydınlık görünümü bende çok seviyorum :)

      Sil
  11. Eskiden çok fazla kullanırdım ancak şimdilerde hiç fondoten kullanmıyorum bb kremler yetiyor bana. Ancak eskiden dediğim sivilceli zamanlarımdan bahsediyorum. O zamanlar çok kullanıyordum ve renk seçiminin ne kadar önemli olduğunu biliyorum Bu yüzden biraz sıkıntı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet renk seçimi biraz sıkıntılı oldu ama bi şekilde açıyorum :) Günlük olarak hiç bir ürün kullanmıyorum ama hafta sonları dışarı çıktığımda bakımlı görünmek hoşuma gidiyor :)

      Sil
  12. Fondoten kullanmıyorum, bazen mecburen sürdüğüm güneş kremleri bile sanki suratımda maske varmış gibi rahatsız ediyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yüze bir ürün sürüldüğünde bende çoğu zaman gün boyu rahat edemiyorum. Ama mecburen davet vs. gittiğimde kullanıyorum :)

      Sil
  13. max factor lasting performance kullandım en son çok yağlıydı cildimi bozdu. Ama bir ürünle marka anlaşılmaz denemek lazım. (: eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lasting performanceyi çok sık duydum ama kullanmadım. Tabii marka kendini geliştirmiş olabilir o zamandan bu zamana. Teşekkür ederim :)

      Sil
  14. Güzel bilgi için teşekkürler bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
  15. hiç kullanmadım ama güzelmiş güzel paylaşım ellerinize sağlık

    YanıtlaSil